دانلود مداحی سعید حدادیان-یادواره شهیدان محمدزاده

تصویری

حاج سعید حدادیان-شهیدان محمدزاده

صوتی

«« دانلود کنید »»

-----------------------------------------------------

برای عضویت در کانال<<<کربلایی110 >>>وارد لینک زیر شوید
کلیپ - مداحی - مطالب زیبا را در این کانال ببینید

@karbalaey_110

سرنوشت شوم قاتلان امام حسین (ع) پس از واقعه کربلا

سرنوشت شوم قاتلان امام حسین (ع) پس از واقعه کربلا

قاتلان امام حسین (ع) و یاران ایشان پس از واقعه کربلا دچار سخت‌ترین بلاها شدند و تعدادی از آنان دچار بیماری‌های سخت شدند و به هلاکت رسیدند و عده‌ای نیز توسط خون خواهان امام حسین (ع) به سختی مجازات شدند و به سزای اعمال خود رسیدند که در ادامه نقش آنان در حادثه عاشورا و نحوه سرنوشت آن ها را در این گزارش بخوانید.

قبر یزید ملعون

 

ادامه نوشته

عید فطر

 


فطر، چیدن میوه هایی است که از فطرت می جوشد. فطر، سپاس نعمتی است که در رمضان نازل شده است. پیروزی بر خصم درون، جشنی روحانی دارد به نام عید فطر که میثاق بستن با فطرت را از سوی روزه داران مجاهده گر اعلام می دارد. عید فطر، پاداش افطارهای خالصانه و به حاست، مُهر قبولی انفاق های با قصد قربت و پایان نامه دوره ایثار و گذشت در مسایل مالی است.


فطر، عید خداجویی و خداترسی و خداپرستی است.امروز روز عید فطر است؛ عیدی که زمین و زمان را غرق شادی و سرور کرده است. ساکنان زمین به شکرانه یک ماه عبادت و نیایش، عید گرفته اند و ساکنان آسمان نیز مأمور شده اند که جوایز و پاداش هایی را از سوی عرش الهی برای ساکنان این کره خاکی بیاورند و به راستی که در این روز بزرگ، زمین، زمان و آسمان در جوش و خروش اند.


عید فطر، روزی است که فطرت آدمی به واسطه سی روز اخلاص، شکوفا شده و به معطر کردن فضای زندگی انسان می پردازد. به راستی که فطرت، چه عطر دل انگیز و روح افزایی دارد و زندگی در پرتوی فطرت چه زیباست! عیدفطر، عید زیبایی های معنوی است. عید فطر، عید بشارت و عید سعادت است. این عید سعید، بر تمامی فطرت های بیدار مبارک باد. 
 

 

فضیلت ماه شعبان

*فضیلت ماه شعبان

شعبان ماه بسیار شریفى است و به حضرت سید انبیاء صَلَّى اللهِ عَلِیهِ وَآله منسوب است و آن حضرت این ماه را روزه مى‌گرفت و به ماه رمضان وصل مى‌کرد و مى‌فرمود: شعبان، ماه من است هر که یک روز از ماه مرا روزه بگیرد، بهشت برای او واجب می‌شود و از حضرت صادق علیه‌السلام روایت شده است که چون ماه شعبان فرا می‌رسید، امام زین العابدین علیه‌السلام اصحاب خود را جمع مى‌کرد و مى‌فرمود، اى اصحاب من مى‌دانید این چه ماهى است؟ این ماه شعبان است.

ادامه نوشته

چرا ماه رجب ماه خداست؟   اعمال و ذکر

چرا ماه رجب ماه خداست؟ اعمال و ذکر

 

ماه رجب ماهی است که رحمت بی اندازه الهی بیش از پیش بر بندگان نازل شده است. اهمیت ماه رجب به اندازه ای است که خداوند شب آرزوها را در این ماه قرار داده است. با اعمال و فضیلت این ماه بیشتر آشنا شوید.

ادامه نوشته

دانلود رایگان خلاصه دروس رشته حقوق


مقدمه علم حقوق

حمایت از کالای ایرانی




خداوندا

در این روزهای سال

دل مردمان این سرزمین را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو ده

که هر کجا تردیدی هست ایمان

هر کجا زخمی هست مرهم

هر کجا نومیدی هست امید

و هر کجا نفرتی هست عشق جای آنرا فرا گیرد


نوروز 1397 بر شما مبارک

پدر سه شهید دفاع مقدس درگذشت

 پدرسرداران شهید محمدزاده به فرزندان شهیدش پیوست


 حاج حسینجان محمدزاده پدر بزرگوار سرداران شهید «ابوالحسن و ابوالقاسم و هادی محمدزاده» در سن83 سالگی بر اثر بیماری دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست. سوه صبر و ایثار،استقامت و پایداری، حاج حسینجان محمدزاده پدر سرداران شهید ابوالحسن و ابوالقاسم و هادی محمدزاده عصر امروز در سن83 سالگی بر اثر بیماری دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست. پیکر پاک این پدر عزیز روز دوشنبه بیستم شهریور ماه از مقابل سپاه محمودآباد تشییع و سپس در گلزار شهدای آهو محله این شهر در جوار  فرزندانش به خاک سپرده شد. ابوالقاسم محمزاده متولد سال 1340، بیست و یکم اسفندماه سال 1363  در جزیره مجنون و ابوالحسن محمدزاده متولد سال 1337 ، چهارم دی ماه سال 1365 در عملیات کربلا4 و هادی محمدزاده متولد سال 1349 هفدهنم مردادماه 1364 در هورالعظیم به شهادت رسیدند.

==========================================

 ابلاغ پیام شفاهی مقام معظم رهبری در مراسم ترحیم پدر شهیدان محمدزاده
حضرت ایت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری بعنوان نماینده ویژه مقام معطم رهبری امام خامنه ای ازسوی معظم له درمراسم ترحیم ان مرحوم شرکت وپیام مقام عظمای ولایت رابه خانواده شهیدان محمدزاده ابلاغ کردند. دربخشی ازاین پیام امده::خانواده شهداچشم وچراغ این ملتندوافتخارماهستندومن درگذشت پدربزرگوارشهیدان محمدزاده که پدری فداکاروعاشق ولایت وامامت بودندرابه خانواده شریف شان تسلیت عرض نموده ازخداوندمتعال علودرجات برای ان مرحوم وصبروشکیبایی برای بازماندگان خواستارم.  

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت «حاج حسينجان محمدزاده» پدر شهیدان سرافراز «ابوالحسن، ابوالقاسم و هادی محمدزاده» را تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون
 
خانواده محترم شهیدان گرانقدر محمدزاده
 
سلامٌ علیکم
مرحوم «حاج حسينجان محمدزاده» پدر شهیدان سرافراز «ابوالحسن، ابوالقاسم و هادی محمدزاده» سبکبال پرگشود و به سوی معبود خود شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می فرستم.
پدری که خالصانه و برای رضایت حضرت حق از فرزندان برومند و عزیزترین سرمایه های خویش گذشت تا روح قدسی آن طائران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشد.
ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از خداوند متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می‌نمایم. ان شاء اللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.
سید محمد علی شهیدی

==================================================
متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام حسن روحانی به این شرح است:   بسم الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه راجعون   درگذشت مرحوم حاج حسینجان محمدزاده پدر شهیدان والامقام ابوالقاسم، ابوالحسن و هادی محمدزاده موجب تألم خاطر شد.   این اسوه ایثار و صبوری که با دلی سرشار از ایمان به خدا و اعتقاد راسخ به آموزه‌های بلند اهل بیت علیهم‌ السلام، فرزندان عزیز و غیور خود را تقدیم اسلام و ایران کرد، شأنی رفیع در پیشگاه الهی و منزلتی ماندگار در تاریخ خواهد داشت.   اینجانب این مصیبت را به مردم شریف مازندران و خانواده محترم این پدر قهرمان پرور تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.  

حسن روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران  

===============================================
آیت الله آملی لاریجانی درگذشت "مرحوم حاج حسین جان محمدزاده" پدر سه شهید گرانقدر استان مازندران را تسلیت گفت. متن کامل پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم انالله و اناالیه راجعون در گذشت مرحوم حاج حسین جان محمدزاده پدر والامقام شهیدان گرانقدر ابوالقاسم، ابوالحسن و هادی محمدزاده موجب تأثر اینجانب گردید. فقدان این عبد صالح خدا را که با پیروی از مکتب نورانی اسلام عزیز، فرزندان برومندش نثار انقلاب اسلامی شدند به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی مسئلت دارم.

صادق آملی لاریجانی  

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
علی لاریجانی طی پیامی درگذشت پدر بزرگوار سه شهید مازندران را تسلیت گفت. در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم انالله واناالیه راجعون درگذشت مرحوم حاج حسینجان محمدزاده پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر ابوالقاسم، ابوالحسن و هادی محمدزاده  موجب تاسف شد. این پدربزرگوار از ارادتمندان به اهل بیت علیهم السلام بود که فرزندان قهرمان و دلاور خویش را به انقلاب و نظام تقدیم داشت و سرانجام در جوار نورچشمانش آرام گرفت. اینجانب ضمن تسلیت به مردم متدین مازندران  و خانواده محترم، برای آن مرحوم رحمت و غفران و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.
علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی  

 

درس اخلاق - آیت الله حق شناس - 65 جلسه

درس اخلاق - آیت الله حق شناس - 65 جلسه

ادامه نوشته

آیت الله العظمی مظاهری – امر به معروف و نهی از منکر – ۳ جلسه

 آیت الله العظمی مظاهری – امر به معروف و نهی از منکر – ۳ جلسه

 

آیت الله مظاهری: آثار گناه با تلاوت قرآن از دل ها می رود
آیت الله مظاهری | امر به معروف و نهی از منکر «جلسۀ سوم» ۱۳۹۲/۷/۲۵ ۴۱:۲۸
آیت الله مظاهری | امر به معروف و نهی از منکر «جلسۀ دوم» – ۱۳۹۲/۷/۱۸ ۴۴:۴۴
آیت الله مظاهری | امر به معروف و نهی از منکر «جلسۀ اول» ۱۳۹۲/۷/۱۱ ۴۰:۲۱

آیت الله العظمی مظاهری – ۵ جلسه سخنرانی با موضوع وسواس

 آیت الله العظمی مظاهری – ۵ جلسه سخنرانی با موضوع وسواس

 

مجموعه سخنرانی های حجت الاسلام مسعود عالی

 مجموعه سخنرانی های حجت الاسلام مسعود عالی

http://www.zahra-media.ir/wp-content/uploads/2013/09/152745_1_b.jpg

 

به ادامه مطلب سر بزنید

ادامه نوشته

۱۲ ویژگی بندگان الهی-دکتر رفیعی/۶ جلسه-صوتی

مردی که از شمشیر پیامبر تا قرآن امام علی(ع) در نزد اوست

مردی که از شمشیر پیامبر تا قرآن امام علی(ع) در نزد اوست

این پیراهن رسول خداصلی الله علیه وآله است.
روزی که دندان‌های پیشین آن حضرت را شکستند، این پیراهن را پوشیده بود.
قائم‌علیه السلام با همین پیراهن قیام می‌کند.

ادامه نوشته