هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

محفل بسیجیان و رهروان امام وشهدا
هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

محفل بسیجیان و رهروان امام وشهدا

راه طلب

 در راه طلب پای فلک آبله دارد
این وادی عشق است و دو صد مرحله دارد
دردو غم و رنج است و بلا زاده ره عشق
هر مرحله صد گمشده این قافله دارد
صد مرحله را عشق به یک گام رود لیک
در هر قدم این رحم کند صد تله دارد
گر دست مرا جاذبه عشق نگیرد
فریاد نه جان زاد و نه دل راحله دارد  

   

 

ناخالصی وجود چگونه می سوزد؟

خدایا تو را شکر می کنم که مرا با درد آشنا کردی تا درد دردمندان را لمس کنم. به ارزش کیمیایی درد پی ببرم و ناخالصی های وجودم را در آتش درد بسوزم و خواسته های نفسانی خود را زیر کوهی از غم و درد بکوبم و هنگام راه رفتن بر روی زمین و نفس کشیدن هوا، وجدانم آسوده و خاطرم آرام باشد تا به وجود خود پی ببرم و موجودیت وجود خود را حس کنم.

نیایش های شهید دکتر چمران 

 

 

 

شمرت را بشناس!!

به خدا سوگند آنچه امروز دل حسین ابن علی را خون کرده است قضیه فلسطین است.اگر امروز حسین ابن علی بود می گفت اگر میخواهی برای من عزاداری کنی برای من سینه بزنی شعار تو فلسطین باشد.شمر 1300 سال پیش مرد شمر امروزت را بشناس.

استاد شهید مرتضی مطهری 

 

 

 

اشک سودی هم دارد؟

گریه بر شهید شوق شهادت را ایجاد می کند

آیت الله جوادی آملی 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد