هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

محفل بسیجیان و رهروان امام وشهدا
هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

محفل بسیجیان و رهروان امام وشهدا

آقای رئیس جمهور! هشدار آیت الله مصباح را جدی بگیرید

طور که در دوران مشروطه، فراماسونری با شعار قرآن و اسلام پیش آمد، امروز نیز فراماسونری با شعارهای انقلاب و اسلام جلوه میکند و تحت پوشش آن حرف خود را بیان میکند، یعنی قالب را حفظ و محتوا را عوض میکند. رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در این سخنان هشدارآمیز خود تاکید کرده اند : خطری که من احساس میکنم شدیدترین خطری است که تاکنون اسلام را تهدید کرده است و آن هم از سوی نفوذیهایی است که در بین خودیها در حال رشد هستند. این برای چندمین بار بود که این استاد نکته سنج حوزه های علمیه در خصوص جریانی انحرافی در درون دولت آقای احمدی نژاد هشدار علنی می داد. آیت الله مصباح پیش از این نیز بارها در خصوص این جریان انحرافی به صورت خصوصی تذکراتی داده بود و البته حلقه ای از شاگردان خود را نیز خیلی پیش از این نسبت به این جریان انحرافی هوشیار کرده بود، اما این بار ادبیات علنی این استاد سیاستمدار متفاوت بود. آنها که صحنه سیاسی کشور را در طول سالهای گذشته و بویژه از سالهای پایانی دهه هفتاد رصد کرده اند، به یاد دارند که آیت الله مصباح یکبار دیگر نیز در برابر جریان انحرافی دولت اصلاحات قد علم کرد و بدون رودربایستی شلاق نقد خود را بر قامت آنها کوباند. شجاعت آیت الله مصباح از یک سو و تبیین درست شبهات و پاسخ به آنها از سوی دیگر، از همان دوره اصلاحات بود که هشدارهای این استاد حوزه را قابل تامل جلوه داد. شاید آن روز که آیت الله مصباح در سخنان قبل از خطبه های نماز جمعه تهران به نقد جریان فکری اصلاح طلبان پرداخت و خبر از انکار دین و مبانی دینی از سوی آنها داد، هیچ کس باور نمی کرد که روزی این موارد عینیت پیدا کند.
ای به اسلام زده و همواره مورد توجه رسانه های بیگانه بوده، میتواند برای اسلام مفید باشد و معلوم نیست چه شده که برخی نیز به آنها دل بستهاند.
ترین نعمتی که برای حفظ اسلام به آن امید داریم، وجود مقام معظم رهبری است. این تاکیدات آیت الله مصباح در خصوص رهبر انقلاب حکایت از این می کند که در علی رغم لزوم هوشیاری و رصد کردن تحرکات جریان انحرافی، با وجود رهبر معظم انقلاب نباید نگران آینده اصل انقلاب بود . 
 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
علی لیاقی جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:41 ب.ظ http://negarestaneiran.blogfa.com

سلام بزرگوار....
با مطلبی تحت عنوان «خاطره ای از سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی» بروزم...
وقت داشتی درخدمتم...
دعای فرج آقا فراموش نشود...
به امید صبح ظهور...
یاعلی...[گل]

ستارگان خاکی جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ب.ظ http://www.behzad89.blogfa.com/

سلام همسنگر


با دوپست جدید به روز هستم دوست داشتید یه سر به سنگر ما هم بزنیدو نظرتون رو بدید.

شادی روح شهدا صلوات

التماس دعا

یا زهرا

سیدعلی اسلامی شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:53 ق.ظ http://salieslami.blogfa.com

با تشکر از مطلب مفیدی که گذاشتید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد