هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

محفل بسیجیان و رهروان امام وشهدا
هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

محفل بسیجیان و رهروان امام وشهدا

یاد یاران

یاد یاران  

 

مهر ماه امسال مراسم پر فیض یاد یاران به یاد ونام شهید احمد مظاهری برگزار خواهد شد .

شهید احمد مضاهری

تاریخ تولد 1/5/1341

تاریخ شهادت :۱۲/۵/۶۲

محل شهادت:حاج عمران 

عملیات والفجر۲ 

 وصیت نامه شهید احمد مظاهری

ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفاً کاَنهم بنیان مرصوص

بدرستی که خداوند دوست میدارد آنان را که کارزار کنند در راه خدا و صف زنند گویا ایشان از بنیانی استوار ساختهد شده اند.

باعرض سلام و درود به رهبر کبیر انقلاب که ما را به راه الهی راهنمایی کردند.خدمت پدر و مادر عزیزم سلام عرض میکنم باری پدر و مادر مهربانم از زحمات شما قدر دانی میکنم که مرا چنین پرورش داده تا در راه استقلال اسلام و مسلمین در جنگ با کافران به ستیز برخیزم و خواهان برقراری حکومت اسلام و قرآن در سراسر گیتی باشم و از طرف من از تمامی دوستان و آشنایان حلالی بخواهید. حمد و ستایش خدای را که این چنین نعمتی به ما عنایت کرده و ما را به راه راست هدایت کرده و ای خدای بزرگ تو خود آگاهی که ما برای برقراری احکام الهی قیام کرده و به جبهه رفته ایم. ما تا آخرین قطره خون وتا آخرین نفس در راه برقراری احکام الهی پایداری می کنیم و از برادرانم می خواهم که اسلحه مرا بدست گیرند و برای یاری قرآن بشتابند چون اسلام نیاز به کمک شما دارد. پدر و مادرم از شما میخواهم که امام و رزمندگان را دعا کنید چون دعای شماست که مستجاب می شود.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته  

 

چند خاطره از شهید احمد مظاهری 

 

شهید حاج اسماعیل شکری موحد درباره ی شهید احمد مظاهری میگفت: شب عملیات احمد را دیدم چهره ی بسیار زیبایی داشت او را بغل کردم و بوسیدم از چهره ی نورانی اش مطمئن بودم که شهید میشود او خود را آماده کرده بود تا به خدا نزدیک و نزدیکتر شود و در آخر هم به هدفش رسید.

مادرش حراسون اومد و به من گفت : احمد شهید شده گفتم چی میگی تو از کجا خبر داری گفت: آخه دیشب خواب دیدم از آسمان دری باز شد و یه چیز رو از من گرفت و به آسمان برد یقین دارم که اون شهید شده .

فردای اون روز خبر آوردن که احمد شهید شده .

به نقل از پدر شهید

به ائمه اطهار خیلی علاقه داشت ؛وقتی شهید شده بود اشتباهی اونو به مشهد برده بودن اینجا بود که فهمیدم ائمه علی الخصوص امام رضا (ع) هم به اون علاقه دارن

همیشه دوست داشت اسمش جز خدام اهل بیت باشه

وهمین باعث شد که بعد شهادتش به پابوس مولاش بره...!

به نقل از برادر شهید

اومد گفت در نماز جمعه اعلام کردند که برا جبهه ها به راننده احتیاج دارن منم می خوام برم ؛ یعنی تکلیف اینه که برم البته اگه شما اجازه بدید ؛ بهش گفتم برو اما ممکنه جانباز بشی یا اینکه مفقود بشی یا ...گفت من همه این چیز ها رو به جون و دل خریدم واین راه رو آگاهانه انتخاب کردم .

بعد از این ماجرا رفت و دیگه ...

به نقل از پدر شهید

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
علی دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:12 ب.ظ

لطفا مراسمات هفتگی رو زودتر مشخص کنید وروی سایت بذارید
یا علی مدد

باتشکر از شما
بروی چشم

عبدالله یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:20 ق.ظ

لطفا در قسمت اخرین مطالب بخشی را به مراسمات هفتگی اختصاص دهید تا از مراسمات هیئت مطلع شویم

بدلیل مشغله زیاد شاید این بخش هر هفته بروز نشود .
اما سعی خواهد شد که از این طریق هم به شما اطلاع رسانی کنیم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد