هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

محفل بسیجیان و رهروان امام وشهدا
هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

محفل بسیجیان و رهروان امام وشهدا

رویای صادقانه نسبت به یک شهید مفقود الاثر در استهبان

رویای صادقانه یک خانم خانه دار در استهبان نسبت به یک شهید مفقود الاثر در بین شهدای گمنام این شهرستان به حقیقت پیوست .

خانم طوبا کشاورز 38 ساله که از اهالی شهرستان خرامه می باشد و فعلا در استهبان زندگی می کند، در شب تولدحضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) در عالم رویا خواب می بیند، به زیارت قبر شهدای گمنام واقع در پارک آبشار این شهرستان می رود و در آنجا می بیند که یک بسیجی به ستون آن مکان مقدس تکیه داده است و بعد از سلام و احوالپرسی می گوید یک زحمت و یک خواهش برای شما دارم، مادر من مریض است و به اینجا نمی آید برو به او بگو سر قبر من که در گلزار شهدا می روی خالی است و من اینجا کنار این شهیدان در محل پارک آبشار هستم .

بعد مرا بسوی آبشار و چشمه که مثل خورشید می درخشید راهنمایی نمود و گفت: ما هر روز در اینجا وضو میگیریم ولی کسی ما را نمی بیند.

وی ادامه داد: از او سوال نمودم اسمت چیست؟ جواب داد اسمم جواد است و استهباناتی هستم و چند سال است که اینجا هستم و هیچکس نمی داند.

خانم کشاورز در ادامه گفت: بعد مرا بسوی خانه‌اشان راهنمایی نمود و برادر و مادرش را به من معرفی نمود و گفت اگر حرف تو را باور نکردند، به برادرم بگو شما یک امانت دست من داری و من هم یک امانت دست شما دارم.

این موضوع را با بنیاد جانبازان و ایثارگران و بنیاد شهید،فرماندار، امام جمعه و دیگر مسئولین ذیربط در میان گذاشتم و پس از تحقیقات جامع و کامل، با خانواده معظم شهدای مفقود الاثر در میان گذاشتند و پس از بررسی های لازم و همچنین نشانه های ویژه مشخص شد این نام و نشانی ها مربوط به شهید عزیز «جواد خریدار» می باشد که در تاریخ 22 فروردین 1362 در منطقه شرهانی به درجه رفیع شهادت نائل شده است و تا به حال مفقود الاثر بوده است .

من همیشه به زیارت این شهیدان عزیز می رفتم و قبور آنها را با گلاب عطر افشان می نمودم و از آنها طلب حاجت داشتم ، همچنین خانواده این شهید عزیز را هرگز ندیده بودم و هیچ آشنایی با آنها نداشتم و چند روز بعد که با مسئولین به خانه آنها رفتم با کمال تعجب متوجه شدم که مادر و برادر شهید جواد خریدار همان کسانی هستندکه آن شهید عزیز در خواب به من معرفی کرده بود و اشک از چشمانم جاری شد .

حجه الاسلام حسینی امام جمعه نیز در نماز جمعه این مطلب و صدق گفتار این خانم را به سمع نماز گزاران رساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد