هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

محفل بسیجیان و رهروان امام وشهدا
هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

محفل بسیجیان و رهروان امام وشهدا

رزمنده مخلص

یکى از مسئولین مى گفت : در جزیره آزاد شده ((فاو)) بودم ، با یک رزمنده مخلص از سپاه جمهورى اسلامى ایران ، اندکى ، هم صحبت شدم .به او گفتم : چندى است که در جبهه ها هستى ؟
گفت : پنجسال .گفتم : قصد دارى ، چه مدت دیگر در جبهه بمانى ؟
گفت : تا انقلاب حضرت مهدى (عج ).گفتم : پس از پى روزى کجا مى روى ؟
گفت : به سوى قدس ، براى آزاد سازى بیت المقدس .گفتم : اگر فرصتى بدست آمد و به محضر امام خمینى (مدظله العالى ) رفتى چه مى گوئى ؟
گفت : ((براى چه به خدمت امام بروم ؟ مگر من چکار کرده ام که لیاقت شرفیابى به حضور او را داشته باشم .گفتم : فرضاً اگر موفق شدى و به محضر ایشان رفتى ، چه مى گوئى ؟
گفت : نخست دستش را مى بوسم و سپس مى گویم اى امام عزیز، جانم به فداى تو باد تو با انقلاب و قیام خودت ، قلب پیامبر (ص( را شاد کردى ... دعا کن که ما همچنانکه با دشمن برون مى جنگیم ، با دشمن درون (شیطان نفس ) نیز بجنگیم و بر آن پیروز شویم .درود بر تو اى پاسدار و بسیجى قهرمان و مخلص و بى توقع ، که عارفان وارسته باید قربان کلام از دل برخاسته و خالص تو شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد