هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

محفل بسیجیان و رهروان امام وشهدا
هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

محفل بسیجیان و رهروان امام وشهدا

آری او همان حاج ابراهیم همت بود .

تابستان بود و هوا گرم شوهرم به خانه امد و گفت وسایل را جمع کن بریم کربلا گفتم باردارم نمیشود گفت بریم هرچه بادا باد گفتم باشد رفتیم کربلا انجا رفتیم دکتر معاینه شدم دکتر گفت بچه داخل شکمت مرده.شب رفتم حرم گریه و زاری در ان حالت خوابم برد مردی بخوابم امد گفت ناراحت نباش سالم است اسمش را بگذار ابراهیم او در خیبر مشهور میشود صبح زود به دکتر رفتیم با اسرا معاینه شدم دکتر گفت معجزه شده بچه سالم است.امدیم ایران بعد از چند روز ژسرمان به دنیا امد.آری او همان حاج ابراهیم همت بود . 

به نقل از مادر شهید  

به نقل از حاج حسین یکتا .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد