هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

محفل بسیجیان و رهروان امام وشهدا
هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

محفل بسیجیان و رهروان امام وشهدا

؟؟؟؟؟؟؟؟


مقام معظم رهبری به صورت منظم به خانواده های شهدا سر کشی می کنند . روزی به اتاق ایشان به منزل یکی از شهدا رفتیم بر خلاف مرسوم عده ی زیادی به استقبال آقا آمدند . آیت الله خامنه ای فرمودند :
چه کسی این مجلس را مطلع کرده است ؟ قرار نبود مزاحمت برای کسی فراهم شود . معظم له وارد اتاق شدند و نشستند . چای برای ایشان آوردند . آقا چای را میل نکردند . ناراحتی در چهره ی ایشان مشهود بود .آقا خیلی مقیدند که در این دیدارها برای کسی مزاحمت ایجاد نکنند.
پدر شهید به آقا گفت: شما نگران نباشید !از دفتر شما کسی ما را مطلع نکرده است . من دیشب حضرت امام و فرزند شهیدم ((علی و رضا)) را در خواب دیدم . آن دو نفر خبر آمدن حضرتعالی را به من دادند. امام به من فرمودند: فردا شب مهمان عزیزی داری !به خوبی از مهمانت پذیرایی کن! گفتم:آن مهمان کیست؟ انان فرمودند: رهبر شما!

نظرات 1 + ارسال نظر
ستارگان خاکی یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:22 ب.ظ

ای شهید،‌ ای آنکه بر کرانه ازلی و ابدی وجود برنشسته‌ای،‌ دستی برآر و ما قبرستان نشینان عادات صخیف را نیز از این منجلاب بیرون بکش. ای شقایق‌های آتش گرفته، دل خونین ما شقایقی است که داغ شهادت شما را بر خود دارد. آیا آن روز نیز خواهد رسید که بلبلی دیگر در وصف ما سرود شهادت بسراید.
التماس دعا[گل]

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد