هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

محفل بسیجیان و رهروان امام وشهدا
هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

محفل بسیجیان و رهروان امام وشهدا

ما مهیاییم ...

آی مردان جبهه دیروز 

پرس جویی کنید ز خود امروز  

 

امروز صحنه آماده شدن جهانیان برای پذیرش حکومت جهانی مهدی فاطمه است ... 

در این چند هفته اخیر خدا نشان داد که در یک ان میتواند ظور حضرتش را برساند ... 

ما مهیاییم ... 

ما مهیاییم ...  

ما مهیاییم ...  

ما مهیاییم ...  

ما آماده ایم برایاینکه قدومت را بر دیدگانمان بنهی ای منتقم آل الله...... 

 

 

در ضمن : 

 

طبق فرمایش مقام معظم رهبری : 

شکی نیست بر اساس حقایقی که خدای متعال مقدر کرده خاورمیانه جدید که خاورمیانه اسلامیست در حال شکل گیریست .

نظرات 2 + ارسال نظر
شهر لاله ها چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ب.ظ

سلام
با قالب جدید و چند شهید شهر لاله ها به روز هستم یه سری به ما بزنید.
منتظر شما هستم
اللهم الرزقنا توفیق شهادت فی سبیلک
التماس دعا[گل]

یک قدم تا شهدا پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ق.ظ

سلام من نظری رو پاک نکردم و یادتون باشه اجازه خواستم....

در ضمن مطلب دوست یک قدم تا خدا رو به این خاطر تائید کردم که خود اون خانوم یه سری حرفا زد که من مجبور شدم تائید کنم .... و منظور اون ابله رو می دونم .. فراتر از اونی که فکر کنید در باره این تائید منظور داشتم.و می خواستم اون خانوم بدونه با کیا طرفه.

یا علی سپاسگذارم از نظراتتون...
التماس دعا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد