هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

محفل بسیجیان و رهروان امام وشهدا
هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

هیئت روضه الشهدا شهر مریانج

محفل بسیجیان و رهروان امام وشهدا

آهای جماعت پت و مت!

جماعتی که، شعار ویژه شان، همیشه، نه غزه نه لبنان جانم فدای هرچیزی جز مصالح ملل مسلمان ، و بعدش هم ، نه غزه نه لبنان ، فقط فلات ایران! شد ، همان جمعی که قبلا شعار داده بودند ، فلسطینو رها کن فکری بحال ما کن ! ، همان جریانی که اصولا می گفتند ما نباید در کار ملت فلسطین که خودشان با اسرائیل توافق کرده اند (؟!) فضولی کنیم و همین که مردم فلسطین به حماس و جبهه مقاومت رای دادند ، ناگهان برقها رفت و بوق دموکراسی خاموش شد و حماس از آنروز شد گروه ترویستی و حمایت ما از آنها شد اخ !، همانها که هرچه نگرانی اسرائیل دارد، آنها هم دارند ، هرچه دلشوره انگلیس دارد ، دل آنها را هم می شورد و اگر چیزی در سینه ی اوبما رخت می شورد ، در سینه ی آنها هم می شورد ، حالا این جریان بخواهند "بچه خر کنند" و بگویند ، آنچه که در شمال افریقا و در جبهه سازش عربی در جریان است ، نشات گرفته از تحرکات کاریکاتوری آنها در فتنه 88 است!!!

* جماعتی که نان و آبشان را بی.بی.سی جور می کند ، و هرچه خواستند ، بی.بی.سی برایشان کرد و آنهاهم به خواست بی.بی.سی ، به هر ضربی رقصیدند ، کور شوند و نبینند که امروز بی.بی.سی خبرنگارانی را که اتفاقا ، اتفاقا ، اتفاقا ایرانی و هم خط و جریان آنها هم هستند ، به مصر فرستاده و مردم مصر را از ایجاد یک حکومت اسلامی مانند جمهوری اسلامی برحذر می دارد ، حیا نکنند ، چشم در چشم مردم بدوزند و بیایند و بگویند که با مردم مصر همراهند !
* جماعتی که نتوانستند یک نفر باصطلاح شهید ! ( بجز آن تروریست خیابان بند اعدامی شکارشده در آسمان ، آن زن شوهرکش منحرف جنسی ، و این زن قاچاقچی مواد مخدر ششلول بند – آدم یاد ناتاتشا می افتد ! ) پیدا کنند و از همه بدتر کمیت داستان ندا ! بشان هم می لنگد ، بیایند و خود را با ملتی مقایسه کنند که تاکنون بیش از دویست شهید و بیش از 5 هزار نفر مجروح سرشماری شده و هویت معلوم دارند !
* جماعتی که در تمام تلویزیونهای جبهه غربی مورد حمایت بودند و از آبدارچی تا رئیس حکومتهای جبهه استکبار و دیکتاتوری ظلم ، از آنها حمایت کردند و تا توانستند باد در آستینشان دمیدند ، بیانید و خود را با ملتی مقایسه کنند که امروز مورد سانسور و تحریفند و رفتارهای خبری ، علیه آنها تنظیم شده !


آهای جماعت پت و مت !

شما علیه انقلابی ، کاریکاتوری از انقلاب ( و در حقیقت ، یک اغتشاش و کودتا ! ) ترسیم کردید ، که مردم مصر و تونس از آن انعکاس گرفتند!


بد نیست این جماعت به این سئوال ِ بی نهایت ساده ، بی نهایت ساده ، جواب بدهند که "آقای مبارک" از اغتشاشات سال گذشته این حضرات در ایران "خشنود" بود یا ناراحت ! ؟ به این سئوال بچه گانه ، بچه گانه ، جواب بدهند که آمریکا و انگلیس و اسرائیل از برکناری احتمالی مبارک آسیب می بینند یا خوشحال می شوند ؟ و به ما بگویند که آیا تحرکات آنها در سال گذشته در تهران و تحرکات امروز مردم مصر در قاهره و سایر شهرهای این کشور، هردو از نظر جبهه کفر و استکبار وظلم و دیکتاتوری یک ماهیت و تاثیر را دارد ؟ آیا اگر آنها موفق می شدند ، یک ضلع به جبهه متحدان آمریکا و انگلیس و اسرائیل اضافه می شد ، یا اگر مردم مصر موفق شوند ، یک ضلع از جبهه متحدان آمریکا و انگلیس و اسرائیل کم نخواهد شد ؟ آیا مردمی که در خیابان فریاد می زنند لا مبارک لا آمریکا ، با جماعتی که فریاد زدند به نفع آمریکا ، کوچکترین شباهتی دارند؟


آیا می شود این 180 درجه تضاد را "ماست مالی" و "صافکاری" کرد ؟


معتقدم ، صدای آمریکا ، خود با کارشناسانش ، تحلیلهای بچه گانه را بخورد مخاطبانش می دهد . اما بی.بی.سی ، خود تقریبا سکوت می کند و سعی می کند تا تحلیل های سفیهانه ، بوسیله تماسهای تلفنی و مخاطبان تربیت شده در همین "درگاه" ، به خورد مخاطب برود ! اما هدف یکی است. انتشار تحلیلهای دیوانه وار که فقط انسانهای دارای نقایص عمیق فکری یا عقده های فروخورده سیاسی می توانند به آنها متوسل شوند.


بابا ، ما شما را پخ می کردیم تا فرحزاد می دویدید ! یادتان رفته ؟ با اولین درگوشی ، جمعتان به درون ماشین های مردم و مغازه ها و کوچه ها در هم می پاشید ! شما خودتان را با چه کسی مقایسه می کنید ؟ با کسانی که تا امروز به جمعیتشان – بر عکس شما ! – افزوده شده و کشته هایشان افزون تر ؟ با جماعتی که آمریکا بدنبال به انحراف کشیدن و تضعیف مبارزه آنها ( بر عکس شما ) است ؟


به این دوانگی بخندیم یا بگرییم ؟


رهبران عربستان ، اردن ، یمن ، مصر و تونس ، از اغتشاشات شما حمایت کرده و در دلشان ، بخاطر تضعیف جبهه مقاومت قند آب می شد یا نمی شد ؟ آیا کسی نمی داند که همین ها بودند که پس از سرکوب و منکوب شدن شماها ، دوباره سرشان را جلوی جمهوری اسلامی پایین آوردند و زیپ دهانشان را کشیدند ؟ آیا اینها همانها نبودند که موقعی که شماها در خیابانهای مرکزی تهران هر نجاستی که می شد ، مرتکب شدید ، برای دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی پشت بازو می آمدند ؟


یک جوری ، یک لحظه به فکرتان نرسد که از فضای شما در فیسبوک و توئیتر بی خبرم !

هنوز که هنوزست ، دوستانی بازهم برایم محتواهای شگفت انگیز فیدها و کامنت ها و لایک هایتان را می فرستند! مقایسه کردن اوباش انگشت شمار اجیرشده ی دولت های عضو جبهه سازش برای ایجاد هراس در مردم ، با مردم میلیونی به خشم آمده در 9 دی ، چگونه ممکن شد ؟ چگونه دو سر تضاد را به هم رساندید و خود را با مردم مصر و حکومت های جبهه سازش را ملتهای جبهه مقاومت یکی کردید ؟


به این دیوانگی بخندیم یا بگرییم ؟


وقتی جبهه شما ، چنین آبکین تحلیلهایی دارد ، چگونه امید تشکیل یک جریان غیرکاریکاتوری دارید ؟ دوباره میخواهید خر تروا در 22 بهمن را بر اساس تئوری آن شیرخر خورده ی سابقا وزیر، اجرا کنید ؟


با این سبک مدل سی.پی.یو و این چنین تیپ سیستم عامل ، خب بفرمایید. بفرمایید برگردید ببینم که چه غلطی می کنید. یا اصلا شما اگر می توانستید غلطی بکنید ، چرا عمده تان رفتید ؟ 

پایگاه خبری جوان

نظرات 2 + ارسال نظر
شهر لاله ها چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:44 ب.ظ

سلام
با چند شهید از شهدای شهر لاله ها به روز هستم دوست داشتید یه سر بزنید.
منتظرتان هستم[گل]
التماس دعا[گل]

یک قدم تا شهدا پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ق.ظ http://afsan20.blogfa.com

چه دهه‌ی فجر داغی!
در سالگرد انقلاب دشمن خیلی بیشتر از همیشه، ترسیده و نگران است. ولی باید بداند دیگر کار از کار گذشته!

"دشمن به ما مى‏گوید چرا انقلابتان را صادر مى‏کنید؟ ما در جواب دشمن مى‏گوییم انقلابمان را صادر نمى‏کنیم. انقلاب ما صادر شد و گذشت و تمام شد! شما در مقابل یک عمل انجام شده قرار دارید. صدور انقلاب به معناى صدور یک کالا نیست که به‏طور دائم، آن هم به وسیله اشخاص بخواهد ادامه داشته باشد. صدور یک فکر و یک اندیشه، به معناى آن است که آن اندیشه، صحیح است و دل انسانها را در اکناف عالم، به خود جذب مى‏کند."

امام سید علی خامنه‌ای، نماز جمعه تهران – 1372/3/14

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد